Nu får min kropp ge sig!

Alltid är det något som är fel med min kropp! Är det inte halsont så är det feber, och är det inte det så är det mensvärk eller ont i huvudet. Fasen, jag kan inte vara hemma hur mycket som helst ju. Idag har jag varit i skolan i alla fall, sista lektionen var kämpig men det gick. Men fick skippa Sancho, för trots alvedoner vägrade magen att ge med sig.. Känns som jag varit borta hur mycket som helst från honom det senaste, inte bra alls. Det är liksom han som håller mig uppe, som får mig att vara glad. På onsdag ska jag släpa mig dit oavsett om jag brytit alla ben i kroppen, nothing can stop me :)

Släpade mig till frisören gjorde jag i alla fall, har väntat på det ett bra tag nu och jag ville klippa mig innan begravningen på fredag. Ska försöka ta nån bra bild imorgon på hur det blev, men jag kan säga att mitt hår är 20cm kortare, haha. Känns som att jag inte har något hår kvar alls! Men det blev bättre än vad jag trodde det skulle bli :)

Postat av: Proffsen - vi som slår hål på myterna!

Svar: Haha jaaaa! x)



Ha de bäst

Proffsen - vi som slår hål på myterna!

2010-09-27 @ 23:03:15
URL: http://proffsens.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Följ VM i Kentucky på min blogg!

Mvh

/ Eleonor

2010-09-28 @ 15:50:03
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Elsa

Krya på dig!

Och vad kul med lite ny frisyr :}

2010-09-28 @ 18:20:52
URL: http://elsaglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0