Nu är det höst på riktigt!

Idag var det halvmörkt, regningt och ruggigt när jag red. Hade tänkt slänga på Sancho reflexländtäcket men det var alldeles för stort, han har inte lika stor rumpa som dom andra hästarna ;) Funderar på att köpa ett till honom, har 500kr över som jag inte vet vad jag ska göra med. Har tittat lite på träns också, och på en rosa huva.. eller ett rosa träns! Haha, bara saker till Sancho, men jag kan ju inte hjälpa att det är roligare att köpa saker till honom :D  

Jaja, tillbaka till dagens ridning. Vi red ut i skogen för första gången på.. en vecka? Jag som trott att han blivit lite trött nu, att åldern kanske börjat visa sig, men icke. Han studdsade när han inte fick springa och sprang som en idiot när han väl fick springa.. Gulliga lilla plutt :)


Postat av: Tobiaslejla

Really great site man!!

2011-02-25 @ 09:46:12
URL: http://tobiaslejla.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0