Nej, jag har inte slutat blogga.

Jag har bara prioriterat bort datan det senaste. Det händer mycket - för mycket - i mitt liv just nu. Min mormor dog för en vecka sen, skolan tar upp mycket tid och jag vill vara i stallet hos Sancho så mycket som möjligt. Jag har inte orkat blogga helt enkelt, len jag kommer tillbaka snart, det lovar jag!

Något annat lite oväntat som hänt denna veckan är att jag slutat rida på ridskolan. Jag har känt det senaste att det blivit mer som en börda än något roligt, och det är ju väldigt onödigt att slösa 600kr i månaden på något jag inte tycker är kul. Och nu kan jag ju spendera ännu mer tid med Sancho! :)

Postat av: Anonym

okej, bra för jag tycker att din blogg är super!

vet hur det känns...

min morfar dog förra sommaren och tio månader senare dog min farmor.

jobbigt att gå igenom, men blir bättre med tiden.

var stark!

2010-09-17 @ 20:59:17
Postat av: Linnea

Till anonym: Tack! :)

2010-09-18 @ 12:13:20
URL: http://sheisnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0