Knäpp häst alltså.

Idag fick Sancho välja väg, han måste ju också få bestämma ibland faktiskt ;) Jag kan i alla fall konstatera att han inte är världens bästa vägvisare, redan första korsningen blev han osäker och tillslut så gick han rakt fram in i några träd.. HAHA. Men sen valde han en väg, den är extremt tråkig, bara asfalt, men han var nöjd i alla fall! Jobbade lite i skritten, lite sidförande och halter, och han var (som vanligt) duktig.

Rymde gjorde han idag också. Han stod inne i stallet (lös) och käkade, det brukar ta rätt lång tid eftersom han måste slicka hela hinken ren innan han är klar, så jag tänkte att jag kunde stänga till paddocken under tiden. Gjorde det, och när jag vänder mig om ser jag en glad Sancho som traskar ut ur stallet och fram till mig ;)


Postat av: Elsa

Så söt! Verkligen kul läsning i dina inlägg (:

2010-09-25 @ 10:09:37
URL: http://elsaglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0