Jag lever!

Igår var den roligaste dagen på länge! Jag var ju sjukt nervös innan jag skulle åka iväg, men när vi väl var ute i skogen var jag bara taggad. Jag och Ellen sprang inte så fort, vi hejjade på lärare, filmade och ylade mest. Vi kan i alla fall vara stolta över att vi inte sprang vilse, vi hittade alla kontroller och att vi inte var långsammast ;D Efteråt så var blev det bad+bastu i badhuset, najs.
Trodde jag skulle ha världens träningsvärk idag, det var liksom sand och backar i 90grader hela tiden, men känns inte så mycket, ÄN ;)

Postat av: viveca

Grattis, vad duktig du var, det är nog ridningen som gör susen....:)

2010-09-30 @ 19:31:17
URL: http://ridochres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0