Hösten måste vara den värsta årstiden.

Jag tänker "hissa och dissa" för första gången i denna bloggen, och det jag dissar är HÖSTEN! Det finns verkligen inget positivt. Det främsta dåliga är att;
- Skolan börjar (och jag är redan skoltrött efter en månad)
- Det är kasst väder, ruggigt och slaskigt överallt.
- Det blir mörkt.
- Det finns inget roligt att ta kort på.

- Det är älgjakt = jag vågar inte rida i skogen utan att se ut som ett levande reflexmonster.

På söndag tänker jag hoppas på regn, så jag och Sancho kan slänga på oss alla varma reflexgrejer och ge oss ut i skogen. Allt jag får fram i reflexväg ska jag slänga på oss, reflexjacka, reflexbyxor, reflexbenskydd, reflexländtäcke, ah ni fattar. Man kan ju hoppas att vi skrämmer bort älgarna också, det var en ryttare i närheten som blivit jagad av älgar idag, hujedamig..

Det här vore det ultimata!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0