Vad ska man bli?

Jag är ute i rätt god tid med att börja fundera på gymnasie, och vad jag vill jobba med i framtiden. Men det är så svårt! Hur ska jag, 15-16år kunna veta vad jag vill jobba med om 10år? Har varit inne på att gå ekonomi på gymnasiet, och läsa vidare till typ ekonom, men sen läste jag att det finns för många ekonomer = jag kommer antagligen inte få jobb. Samma sak med jurist, och psykolog.. Jag verkar inte vara den enda som intresserar mig av just dessa yrken. Funderar lite på beteendevetare också, men egentligen vet jag inte vad dom gör. Politiker skulle nog också vara ganska kul, men jag har nog inte riktigt rätt temperament för det.. höhö ;)
Men nu det bästa förslaget hittils är att färga håret blont, förstora boobisen och bli hollywoodfru! :D

Postat av: Correy

Gud vilken fin blogg! La till den som favoriter på min dator på än gång :D <3

2010-10-16 @ 09:35:03
Postat av: Linnéa

Sv till Correy; Vad gullig du är! Det värmer ska du veta :D<3

2010-10-16 @ 11:06:17
URL: http://sheisnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0