Kommer få träningsvärk..

Min mage gör väldigt ont just nu. Varför? Jag har ridit barbacka, haha! Det var ett bra tag sen, i alla fall jävligt länge sen jag travade barbacka. Uppenbarligen har jag inte så vältränade magmuskler som jag trott ;) Höll på att dö efter typ 10 meter, och det hjälper ju inte direkt att Sancho har världens skuttigaste trav. Men när jag hittat takten gick det rätt bra. Galopp vågade jag mig inte ens på, han har jättekort steg och jag kan knappt sitta ned med sadel, så ja.. utan sadel skulle nog inte gå så bra. Han var pigg i alla fall, det har han vart i princip varje dag den senaste månaden. Roligt!

Vem smälter inte när man ser dom här ögonen?!


Postat av: emma

jag blir så lycklig,är hästjej själv.

visst är hästar mysiga, de är det bästa som finns,

finns inget bättre än att rida barbacka i snön, och sedan galoppera, :)

2010-11-14 @ 21:24:35
Postat av: Asbjornmagnhild

Really great site man!!

2011-02-25 @ 09:31:42
URL: http://asbjornmagnhild.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0