Idag fick jag stopp på Sancho x2!

Fasen vad sjukt mörkt det blir tidigt nu eller? Jag trodde klockan var typ 21.00 när den var 19.00! Aja.
Red en liten sväng, Sancho gick jättefint och så - tills vi kom till gärdet. Haha, det där gärdet säger jag bara.. Han försökte sticka, som vanligt, men jag fick stopp på honom ganska snabbt! Vanligtvis brukar det bli en bromssträcka på typ 30m, men inte idag ;)

Skrittade av lite i paddocken utan träns också, har kommit på hur jag ska få honom att stanna. Han är ju inte så viktkänslig direkt ;) Måste ha sadel, och så lägger jag benen framför sadeln, då stannar han. Så har han alltid gjort, jag kan inte ändra stigläder samtidigt som han skrittar för han stannar bara, knäppis.


Postat av: Elsa

Hihi, så söta är ni!

2010-10-09 @ 09:55:58
URL: http://elsaglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0