Du är saknad.



För dom som inte vet vem Merlin var;
Han stod på ridskolan jag red på förut, och jag var skötare på honom i ca 3 år innan jag slutade för att jag inte hann med både honom och Sancho. Det var med honom jag lärde mig allt, från att sadla och tränsa till att tävla. Jag kan inte säga att vi kom supernära varandra, det var ju svårt eftersom han stod på ridskolan och jag bara red och tog hand om honom ordentligt en gång i veckan, men han har ändå en speciell plats i mitt hjärta. Jag är övertygad om att ifall vi fått mer tid tillsammans så hade vi varit väldigt nära. Han var verkligen perfekt, och jag hoppas jag kan hitta en sån underbar häst igen ♥

Postat av: anonym

r.i.p :)

2010-10-31 @ 16:21:03
Postat av: Elsa

Aaw, vad fint! :'/

2010-11-01 @ 10:51:02
URL: http://elsaglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0