Tips!

Något jag brukar göra lite då och då är att kika på min egen blogg, alltså helheten. Är det väldigt mycket bilder och lite text, eller är det tvärt om? Är det mycket mobilbilder, eller mycket systembilder? Det tar inte lång tid att kolla, men man får oftast en liten aning om vad man kan skriva mindre/mer av.

För mig del tycker jag att jag har blandat inläggen ganska bra det senaste, kanske lite för mycket bilder och för lite text dom allra senaste inläggen men ingen större fara. Skulle behöva visa något nytt foto/redigeringstips också, det är väldigt tomt om det ;) Annars ser det som sagt ganska bra ut, lagom mycket bilder/text/filmer!


Postat av: Adina

Tack så jättemycket Linnea! Jag ska nog göra det, har tänkt på att din blogg är lättare att läsa och det är säkert för att du förstorat texten lite, ska göra det :) Hoppas det blir bra ^^,

2010-12-01 @ 14:07:14
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0