Svar - varför inte natur?


Vet att det blir lite tjatigt att lägga upp svar på kommentarer, men det är lättast att svara till anonyma på det sättet :)

Natur har faktiskt aldrig varit ett alternativ för mig, det har jag räknat bort ända sedan jag hörde vad det var. För det första så är jag inte ett dugg intresserad av matte, och förstår inte speciellt av det mycket heller. Ett rent under att jag har VG! Och för att ni ska förstå hur illa det är, så kan jag tala om att jag har varit nära på att börja gråta flera gånger på mattelektioner för att jag blir så frustrerad över att jag inte kan ett tal ;) Illa! Sen är dom andra ämnena inte riktigt min grej heller, jag är mer en so/språk-person. Dessutom vill jag inte bli fysiker, artikekt eller något annat typiskt natur-yrke, utan jag är mer inriktad på samhäll, som advokat, journalist osv. Jag tror jag kan komma mycket längre på att välja något jag tycker är roligt, och minst lika bra som natur ;D
Tack för din kommentar!

Postat av: FRIDA VIKTORSSON

om jag inte hade mitt häst intresse hade jag gått NV och blivit läkare :) haha om du ville veta ;) det är nog det bästa jobbet om man vill tjäna pengar - tycker jag

2010-11-09 @ 16:32:23
URL: http://fridaviktorssons.blogg.se/
Postat av: Adina

Håller med dig, dock är jag mer en natur/matte människa, men man ska välja vad man tycker är roligt och för min del blev det frilufts med naturinriktning för att jag tänkte precis som hon/han som kommenterade, då kan man bli vad man vill, sedan att jag tycker matte & NO är kul är bara en bonus. Men om du vet att du vill bli någonting inom samhälle borde sämhälls vara rätt :)



Ser vad frida skrivit och läkare är inte lika glamoröst som det låter, även om jag också trott det men det är ett mycket krävande och jobbigt yrke, därav den höga lönen.

2010-11-09 @ 16:35:54
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0