Stor häst vs ponny?

Jag är rätt kluven i den här frågan, haha. Fast jag tror nog jag gillar stor häst mer. För ett år sen hade jag lätt sagt ponny, jag uppfattade dom som mer charmiga & personliga. Men sen jag träffat Suprice, Q och Fleur (står i samma stall som Sancho för dom som inte vet) har jag förstått att stora hästar kan vara minst lika charmiga, personliga (och jävliga) ;) Suprice är som en stor hund, måste alltid ha uppmärksamhet, och ska helst sitta i knät på en.. Haha. Q är lite jävlig, men ack så gosig när det passar honom. Fleur är typiskt mammig! Tjurig, beskyddande men mysig när hon är på bra humör ;D Så jag tror nog jag gillar stor häst mer, charmiga och stooort steg!
Synd att man inte kan lägga på 30cm på Sancho, så han blir runt 170cm, då hade han vart den perfekta hästen!
Fast annars är han ju så perfekt som han kan bli ;)

Postat av: Anonym

Du gör möjligen inte bloggdesigner och få nåt för de? (:

2010-11-14 @ 11:26:07
Postat av: MLI - ALLROUNDRYTTAREN

håller me deeej, stor häst ska de va! :)

2010-11-14 @ 13:46:02
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/
Postat av: Maria Nilsson

stor häst :D

men alla säger ju att man ska ta vara på ponnytiden så länge man kan ;)

2010-11-14 @ 19:09:29
URL: http://randigapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0