Sorry.

Världens sämsta uppdatering idag, i know. Men ja, jag har prioriterat lite annat, skolarbete tex. Satt uppe till 01.45 inatt, det är inget jag kan rekomendera ifall ni vill vara levande nästa dag ;) Har varit helt borta, somnade på lunchrasten och har mest suttit och stirrat på lektionerna. Well, i blame myself. Dagens schema - skolarbete och öppet hus på gymnasiet här i Tibro. Blir roligare inlägg ikväll/imorgon, promise. Tror jag ska svara på frågestunden imorgon, passa på att ställa fler frågor ;D

Postat av: Adina

SV: Nu när du skrev så har jag några förslag, som det skrivs = sancho (med schema s i sanCHo)

eller bara för att du fick det att låta som om det var någonting klurigt, kanske Sanjo?

2010-11-18 @ 22:31:50
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Steffenlotte

really good site!!

2011-03-28 @ 11:54:40
URL: http://steffenlotte.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0