Rolig surprice (för mig iaf haha)!

Som ni kanske kommer ihåg skrev ju jag att Sancho's ras var okänd, men fick reda på igår att det inte riktigt stämde ;) Enligt en rasforskare som tittade på honom när han kom till Sverige är han; welsh, connemara, new forest, arab och fullblod! En väldigt häftig mix, och jag var ju inte helt fel ute när jag gissade haha. Ingen ras var direkt förvånande faktiskt, märks definitivt att han har lite av alla raserna i sig! Dock undrar jag var björnen tog vägen ;)

Sancho släpper lös sin inre arab.. hahaha


Fina lilla welsh-connemara-new forest-arab-fullblods-killen :D

Postat av: Adina

Åh vad roligt! Han är en riktigt snygging din sansho! Trots att han är 81 år (?!) :)

2010-11-27 @ 09:39:41
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Malin & Anton

Kika gärna in på vår blogg och lär dig att pruta i vår prut-guide!

2010-11-27 @ 10:07:55
URL: http://sparamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0