Prat med SYO:n.

Efter att ha suttit i drygt en halvtimme med SYO:n och pratat om gymnasievalet i eftermiddags är jag om möjligt ÄNNU mer osäker.. Jag lovar, det kommer sluta med att jag singlar slant eller nånting. Fast egentligen är inte det svåraste att veta vilken linje, utan vad jag vill jobba med. Fast det spelar egentligen inte så stor roll vad jag jobbar med. Jag vill tjäna pengar, and that's it ;) Just nu är jag inne på advokat, kommunikatör av något slag eller att jobba med reklam. Får fundera vidare..

Postat av: MLI DAHLGREN - ALLROUNDRYTTAREN

sv; för det var en mamma o en kalv :/

2010-11-08 @ 19:44:19
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

gå natur så kan du bli vad du vill linnea :)

2010-11-08 @ 22:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0