Näääästan färdigpluggat!

Nu har jag äntligen pluggat klart för kvällen, ska ta och repetera lite imorgon bitti. Måste säga att atomfysik är rätt intressant, blir ju lite lättare att plugga då så hoppas jag får bra på provet! Brukar ni göra något speciellt när ni pluggar? Jag kan inte plugga utan att äta något under tiden, jag måste liksom hitta på något underhållande medan jag gör något tråkigt dvs plugga. Annars orkar jag inte hålla på i mer än 10min ;) Popcorn, clementiner och sånna där kinder maxi var dagens plugg-snack, gott men jag är då himla mätt nu, haha!

Postat av: Adina

Hahah, att äta är kul när man pluggar, men jag stör mig oftast på det. Även om jag alltid blir sugen när jag pluggar. Brukar isf ta en frukt om vi har, för om jag börjar äta någonting sött kommer jag inte kunna sluta :)

Men oftast sitter jag i fullständig tystnad eller med lite klassisk musik i bakgrunden, det är jättebra när man ska koncentrera sig med klassisk musik :)

2010-11-11 @ 07:31:03
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0