Längtar till julafton nu!

Det finns två positiva saker med vintern - julafton och min födelsedag. I år ska jag i alla fall tvinga mig själv till att vara ute i god tid med julklapparna, brukar sluta med att jag får stressa som en galning dagen innan annars. Har kommit på en julklapp, ska ge 5 till, varav en till Sancho (såklart). Den julklappen jag kommit på är faktiskt så smart att jag vill ge den redan nu, det är därför jag längtar. Glädje är att ge, inte att få, eller hur är det man säger? ;) Till Sancho tror jag det blir en pepparkaksburk, haha.

Mr Fluff! Han kanske kan få en större repgrimma, i vintras växte han en ur den han har nu tack vare pälsen ;)  

Postat av: JOLINE - Foto, hästar & personligt! ♥

Åh vilken fin bild! :D

Blir alldeles tårögd när jag ser dina foton på den supersöta ponnyn, blir påminnd om min medryttarponny jag hade som också var en gammelman :) Tyvärr fick han tas bort för tre år sedan, han blev 28 år ♥

2010-11-23 @ 16:34:08
URL: http://rangelben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0