Jag fattar inte grejen..?

Ni måste ha sett halsduken för hästar som HV Polo har med i sin vinterkollektion, och jag tror inte jag är den enda som inte fattar varför en HÄST skulle behöva en halsduk? Funderade först om det kanske skulle vara bra om hästen var svettig på bringan/halsen, men den verkar ju inte direkt täcka där? Kommer inte på någon annan vettig anledning faktiskt. Vet ni vad det skulle tänkas vara bra för? :P

Postat av: Elin :)

Haha, herregud...halsduk till hästar?! :O <3

2010-11-26 @ 17:41:47
URL: http://justlikeelin.blogg.se/
Postat av: Adina

HAHAHHAHAH! Mode baby, Mode...



SV: Jag försökte med ALLT! tro mig.. Han vill bara inte, måste ta med mig någon som visar rumpa, kastar snö eller gör någonting annat skräckinjagande spännande. DÅ blir han intresserad. HAHAH. Godis fungerar inte på min anorektiska lille vän, dock såg han lite mer intresserad ut när jag började skämma bort honom med godis när han såg intresserad ut (;

2010-11-27 @ 09:42:27
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0