Inte min dag idag.

Idag har väl det mesta gått fel. Eller nä, bara den där jävla blatteungen i matkön som gjorde mig jävligt förbannad, det är sånna idioter som gör att folk har fördomar mot invandrare! Hade jag kunnat hade jag seriöst slängt ut honom ur landet :)

Annars har det vart ganska chill, inga direkt jobbiga lektioner. Vi har börjat öva på polonäsen, det var på tiden kan man ju lugnt säga. Jag har nog tappat bort min taktkänsla, för jag kunde verkligen inte stegen! Ändå hade vi tjejer inte speciellt svåra, haha ;) Grease-temat var i alla fall bättre än vad jag trodde, det kan nog bli rätt bra tillslut. Men jag måste kolla Grease först, jag måste vara den enda i världen som INTE sett den?


Postat av: Maria

nu kan jag inte undra längre, vad är polonäs?

2010-11-30 @ 22:24:37
Postat av: Adina

Ja jag tycker nog också att du är lite konstig som inte sett grease! Den är underbar :)

2010-11-30 @ 22:29:35
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Adina

Då det inte gick att kommentera på det senare inlägget gör jag det här. Vad tycker du om min blogg ärligt ang. balansen text/bild osv? Om man aldrig får veta vad läsarna tycker kan man aldrig göra någonting åt det.



Själv tycker jag att din balans är bra. För många bilder stör aldrig mig, sålänge som det är bilder med kvalitet. Mobilbilder uppskattas inte speciellt mycket. Dock någon mobilbild då och då gör ingenting. Men om man skulle börja ha mobilbilder i varje inlägg hade det varit värre :)

2010-11-30 @ 22:34:00
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0