Im in love!

Jag vill börja gymnasiet NU, orka vänta flera månader. Det verkar hur bra som helst på IT-gymnasiet, och jag ser bara en nackdel med IB-linjen och det är att jag inte får läsa tyska ;) Inte världens big deal liksom, kommer antagligen inte behöva det i arbetslivet sen ändå så. Nu ska jag fasen satsa, intagnigspoängen är runt 250 (och det kommer jag få, nemas problemas) men jag måste jobba lite på engelskan, eftersom all undervisning är på engelska. Jag kan engelska, men jag vågar inte riktigt prata det än. Så det blir till att läsa massa engelska böcker, kolla på komplicerade engelska filmer och försöka prata så mycket som möjligt. För jag SKA klara det!

Postat av: Mamsen

Helt rätt tänkt jobba på bara:))))))))

2010-11-14 @ 07:28:14
Postat av: emma

Blir det inte ekonomi då? :)

2010-11-14 @ 11:42:38
Postat av: Olafmoa

Hello, This site is a brilliant idea!

2011-09-27 @ 11:05:10
URL: http://olafmoa.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0