Hästbloggar jag följer.


Självklart! Skriver dom jag tycker är värda att nämna :) (Kör inte i någon speciell ordning!)

- Catago, inriktning dressyr/hoppning, välskrivna och varierade inlägg.

- Kristina Warg, inriktning hoppning, ser verkligen upp till henne, rider väldigt bra och jag är helt förundrad över hur hon får vardagen med gymnasiet+fyra hästar+tävlingar att gå ihop!

- Dressyrmupparna, inriktning dressyr. Väldigt lärorika inlägg, snygga hästar och duktiga ryttare.

- Flying Changes, inriktning utbildning/dressyr/hoppning. Min favoritblogg bland hästbloggarna, välskrivna och varierade inlägg, lärorikt och snygga bilder, ja precis som en blogg ska vara!

- Reitsport, inriktning utrustning & allmänt om ridsporten. En superbra blogg som tyvärr inte är så aktiv längre, men jag brukar kika i arkivet, finns mycket lärorikt om allt gällande utrustning, foder och allmäna tips.

- Sara Karlsson, inriktning hoppning/utrustning. Fastnade för hennes snygga outfits, skriver intressant om sin vardag.

- Rosanna Zimdahl, inriktning hoppning. Började följa denna ganska nyligen, men har hittills varit intressant läsning om tävlingar och annat.

- Annielonnfors, inrikting.. vet faktiskt inte, åsikter kanske? Följer mest henne för hennes roliga dissar ;)

- Rid & Res, inriktning allmänt om ridsport. Skriver om ridresor från hela världen, svarar på mycket läsarfrågor och intressanta inlägg om sin vardag.

- Horse Balance, skriver intressanta och lärorika inlägg om NH. Hon är verkligen duktig, inte som dom flesta andra sk. NH-utövare som slår sina hästar för att dom ska göra saker typ..

Postat av: Idareli

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-03-25 @ 12:08:09
URL: http://idareli.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0