Fredaaag!


Rosa & ludd som gäller, hahaha ;D

Ingen skola idag heller, men stod inte ut med att bara sitta inne och mögla så jag tog lite piller och trotsade magen. Hade tänkt rida på gärdet, men Sancho har ju inga skor dvs inga broddar så det gick inte så bra. Vägen vad glashal! Så det blev paddocken, med typ 50cm snö? Skrittade runt lite i alla fall, det var så mycket både jag och Sancho orkade ;)

Sitter hemma hos Malin nu, har föreberett lite inlägg för helgen (tidsinställda inlägg in my heart) så det blir inte helt tomt på inlägg i alla fall :)

Postat av: STOCKHOLMSJENNA

Söt bild! inte kul att rida ute när det är för mycket snö och säkerligen jättekallt :/

2010-11-26 @ 21:58:12
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Adina

Krya på dig vännen! Inte kul med magont och allt sådant. Att missa mycket i skolan är inte heller kul, Jag var borta 3 dagar när jag blev sjuk och hamnade på lassa i veckan, snacka mycket de han göra.

2010-11-27 @ 09:44:23
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0