Dagens "ridning"

Haha, man kan inte kalla det för ridning. Cykelturen till stallet var extremt hemsk, motvind, musiken funkade inte och jag var trött. Var ett jävla vrak när jag kom fram. Tur att man har Sancho i sånna lägen, han kom fram ända till staketet så jag slapp leta efter honom i mörkret, och sen var han på ganska bra humör också ;) Slängde på honom lite reflexer och tränset, hoppade upp men vi kom inte längre än ut till vägen. Det blåste halv storm, och stackars Sancho gillade INTE att gå förbi ladorna som är precis där. Så jag orkade faktiskt inte rida, vände om direkt. Men Sancho led nog inte, han fick en lång rykt och sen han fick stå inne och käka litegrann medans jag mockade :)

Haha, vinterpälsen har BÖRJAT komma nu, lär väl bli 100% mer ;)

Postat av: Olaivanessa

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2011-03-17 @ 10:41:07
URL: http://olaivanessa.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0