En dag jag helst vill glömma.

Tisdagar. Bara jag hör ordet vill jag gå och krypa under en sten. Med ämnen som tyska, matte, so, engelska osv blir dagen extra seg och det blir ju inte bättre av att det är enda dagen jag är ledig nog att jobba med läxor när jag kommer hem. Just den här tisdagen har inte blivit ett dugg bättre av att vissa personer inte vet när man ska sluta tjata. Säger jag "nej", då är det ju klart att jag inte säger "ja" den andra/tredje/fjärde gången ni frågar! Sköt er själva, jag klarar mig alldeles finfint själv :)

Ja, plugg var det som sagt. SO-arbetet är snart färdigjobbat, helt otroligt. Har skrivit 6 kapitel idag så jag är faktiskt stolt över mig själv. Jag kanske till och med hinner LEVA den här veckan, vem vet?

Postat av: Eliin

Håller med,tisdagar e skitjobbiga!



Btw, skulle du kunna tänka dig att hjälpa mig med en ny header? :) <3

2010-05-19 @ 16:08:07
URL: http://justlikeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0