Utmanad av Angelica.

Så här går det till: Varje "spelare" börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.
- Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själva i sin blogg & samtidigt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de är tagna & att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag är nästan aldrig riktigt nöjd med prov, även fast jag borde vara det.
2. När det gäller datorer har jag extremt dåligt tålamod.. HAHA.
3. Jag HATAR att ringa folk (förutom mamma&pappa).
4. Jag skjuter alltid upp saker till sista sekunden, t.ex inlämningar, packning osv.
5. Jag är LIVRÄDD för tandläkare.
6. Jag följer minst 30 bloggar dagligen.

Jag utmanar :
Ingen speciell, alla som känner för det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0