Mycket att hinna med.

Sorry för kass uppdatering! Har inte orkat sitta vid datorn sen i onsdags. Jaja, det har hänt lite grejer i alla fall.
I tosdags så var det första ridlektionen för terminen! Har längtat hela lovet, haha. Vi körde "benknäckaren", är väl inte mycket till benknäckare men lite jobbigt är det allt! Hade en lat Merlin, han var raka motsatsen till alla andra hästar som var pigga efter jullovet xD Merlin ville galoppera när det inte var galopp och lat som fan när det väl var galopp, här snackar vi om att få DRIVA! Det gick ganska bra ändå, men långt ifrån riktigt bra.
Igår då, fredag, så var skolan superseg (jag var trött, knappt sovit på hela veckan). Åkte ut till Sancho efter i alla fall, hade tänkt rida eller gå promenad, men mamma såg älgarna en bit ifrån stallet så NEJ TACK, jag vill inte möta älgar! Pysslade lite och mockade bara, sen åkte jag hem och fixade inför mitt släktkalas.
Som alltså är idag. Har fixat mig i typ två timmar (haha, typiskt mig!) och nu orkade jag starta datorn. Vågar inte ens titta hur mycket blogginlägg jag ska läsa, bara tanken får mig att vilja stänga av datorn direkt xD

Happ, klockan 16.00 kommer som sagt en massa folk för att fira lilla mig som fyller 15år på TISDAG! Ska få nästan alla paket idag, och nått litet på tisdag. Undra vad jag får?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0