Happy birthday to me.

Jahopp, nu var man 15 år alltså. Märker ingen skillnad än så länge ;) Hur var då min födelsedag? Vaknade 06.50 av att någon med något konstigt nummer ringde (detta visade sig vara farmor & farfar, haha!). Tänkte somna om, men ikke. Mamma smsade. Ellen smsade. Sen var jag vaken xD
Skolan var.. skolaktig. Magnus Nordin förstörde min dag, har ingen positivt att säga om honom :) Jag var ju allmänt irriterad idag också, så jag kan ha överreagerat liite, hahaha..

Nu på eftermiddan har jag varit i stan med mamma, köpte jeansleggins och ett linne :) Sen fikade vi hos pappa. Antar att jag fått alla presenter nu. Det blev pengar, DKNY-parfym, presentkort, kläder, stickade/virkade tofflor, armband och lite smågrejer :) Nepp, ingen moppe. Vill inte ens ha moppe, kommer aldrig kunna köra den ändå, kan ju knappt cykla xD

Postat av: Eliiin

GRATTIS IGEN! :D <3

2010-01-20 @ 13:51:34
URL: http://justlikeelin.blogg.se/
Postat av: Jennifer Sjöström

Grattis! :)

2010-01-20 @ 18:47:22
URL: http://chawamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0