Expert på räntor!

Hejsan svejsan! Kom precis hem från mormor, fikade och pratade :) Skolan var.. långsam, förutom den för en gång skull ROLIGA mattelektionen! :O Davy gick igenom ränta och sånt, mycket mer intressant än all annat skit i matten, haha. Var ju bra att jag för en gång skull fattade vad han gick igenom, annars sitter jag där som ett frågetecken och känner mig dum.

Nepp, nu har jag redan skjutit upp SO:n länge nog. Det är prioritering #1 just nu, suck..

Postat av: Eliiin

Svar; Jag försöker iallafall, försöker att inte dras ner av andra som bara vill förstöra för andra. Jag hatar sånt och blir så irreterad när jag ser att dom förstör för andra, för jag fattar inte meningen med det..? Sånna människor vill ju inte att någon ska förstöra för dom, så varför då va sämre själva och förstöra det för andra? ;S Det är du säkert! Försök skita i vad andra tycker så går det nog, men jag vet hur det känns, och allt kan brista SÅ enkelt! <3

2010-01-13 @ 17:43:33
URL: http://justlikeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0