Förbannade snö..



Jag tror varenda svensk håller med mig när jag säger: JAG VILL HA VÅR!! Fast om man ser det från den ljusa sidan så skulle det ju inte göra något om skolan ställdes in på måndag.. hehe. Men jag är osäker på om jag ens kan åka till stallet imorgon, hörde att dom slutat ploga alla småvägar nu. Dumma, dumma snö..

Men sen läste jag också att när hästarna börjar fälla är det ett tecken på att våren är påväg! I sånna fall kan jag glädja er med att Sancho fäller stora HÅRBOLLAR och alla mina ridkläder måste tvättas.. HAHA.
Såhär mycket fäller han bara i ansiktet:

Postat av: borasryttaren.blogg.se

haft en bra dag? =)

2010-02-21 @ 17:12:52
URL: http://borasryttaren.blogg.se/
Postat av: mli - TÄVLING I BLOGGEN! hästbloggen för er som gillar hästar

Tävling i min blogg, vinn ett luddset i äkta fårskinn till din häst!

2010-02-21 @ 17:27:34
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0