Det är dags för fredagsmys!

Skolan var seg, precis som fredagar brukar vara. Jag överlevde i alla fall, haha. Åkte till stallet direkt efter skolan, Sancho var också fredagstrött tror jag ;) Red lite i paddocken, han var seg fast han gick liiite fortare i slutet sen xD

Sitter hemma hos pappa nu och är fullproppad av chips. Har precis tittat på Let's Dance, fast det har börjat bli tråkigt. Rolig information :D

Postat av: Victoria

Svar: Tack för din kommentar, det var verkligen tråkigt att höra:( Det svåraste är nog att förlora den man älskar men man måste försöka gå vidare. Jag är så tacksam att jag har Hessan nu, annars hade det varit mycket jobbigare.

2010-02-06 @ 15:56:58
URL: http://victoriaasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0