2010-02-09

Jag har en känsla av att SO-provet på fredag inte kommer gå speciellt bra. Jag har inte ens läst igenom alla sidor i boken.. Hjälp! Allt det här med kommuner går in genom ena örat och ut genom andra. Jaja, jag vet i alla fall att jag inte ska rösta på kristdemokraterna :D

Dagen har varit ganska långtråkig, precis som varje tisdag. Hade tänkt att plugga nu på eftermiddagen men det blev till att göra cheescake med mamsen istället.. Duktigt va? :) Nä, jag ska faktiskt plocka fram den där boken snart och läsa. Kan ju alltid hoppas att jag typ fått superminne och kommer komma ihåg allt ;) Höhö.

Just det! Praoplatsen är klar nu :D Så imorgon ska jag lämna in papprena och sånt. Längtar till april!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0