Trött på vintern nu!

Trodde seriöst att jag skulle få amputera bort mina tår idag. Har aldrig fryst så förut, extremt läskigt, och det gjorde ont som fan när dom började tina upp :( Sommar, ja tack!

På vägen var det isgata och på gärdet var snön stenhård, så det blev skritt fram och tillbaka till gärdet bara. Livsfarlig, trodde vi skulle bryta benen flera gånger! Sancho tror han är smart när han går där det är minst snö, dvs på isen.. Knäpphäst! Vi tog oss hem levande i alla fall, eller ja allt var levande utom mina tår.

Idag var han lite jul-aktig, gulligt va? :D
 


Postat av: Adina

Jag vill också ha en häst som är intresserade av kameran! Vilken söthäst Sancho är!

2010-12-12 @ 21:07:24
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Sophie

Vart har du köpt schabraket? (: Svara gärna i ett inlägg :P

2010-12-13 @ 12:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0