Photoshop is amazing.

Jag vill ut och fota - nu! Det riktigt kryper i kroppen på mig, jag vill stå ute och bara fota fota fota i flera timmar, och sen redigera en massa. Men tillsdess att jag har tid får jag nöja mig med gamla bilder, det duger sålänge ;)


Jag har:
- beskärt bilden
- mixtrat med färgerna (Enhance -> Adjust Color -> Color Variations)
- lagt på skärpa
- vinjetterat
- tagit bort brus
- klonat bort lite onödiga/störande saker 


Hittade en till redigering av samma bild, har i princip gjort samma sak på den. Jag tror jag gillar den grågröna bäst faktiskt, hade jag beskurit den röda mer hade den varit snyggare. Vad tycker ni?

Postat av: Adina

Den blågröna var finast!

2010-12-07 @ 16:08:44
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: elin

den lila hade coola färger, men den gröna var verkligen snygg och skarp på vattnet man ser det så klart! Kan inte välja x3



p.s. måste bara säga att din blogg är verkligen JÄTTEBRA! den ligger på topplistan av mina favoritbloggar, kollar den flera gånger varje dag för att kolla efter nya bra inlägg, läser alltid allt du skriver även om det inte handlar om hästar eller vad det än handlar om så är din blogg alltid rolig att läsa, och ja kort sagt är din blogg SUPERBRA, har inget att klaga på alls, design och allt ger ett väldigt bra och intressant intryck, verkligen toppen blogg!! :D d.s



var bara tvungen att säga det haha :p

2010-12-07 @ 20:00:34
URL: http://horzeandriders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0