Pepparkaksmonster!

Igår var det tänkt att jag skulle rida barbacka, MEN osmart som jag är hittade jag aldrig nånstans att hoppa upp ;) Så det fick bli en promenad istället. Sancho var så söt, han fick gå lös (med träns på och tyglar över halsen, så ingen tror något annat ;P) och han följde efter som en liten hund. Då och då fick han för sig att han skulle svänga in på någon väg, men när han märkte att jag fortsatte gå så skyndade han sig efter ;) När det kom bilar hann jag inte ens styra in honom till kanten, det gjorde han automatiskt. En gång var han liiiite för långt från kanten men när jag sa "lite mer till kanten" så flyttade han sig. Vadå smart häst? ;)



Det blev en (väldigt kort) promenad idag också, eftersom jag har ont i magen. På vägen kom jag på att han inte fått en enda pepparkaka på väääldigt länge, och det är ju faktiskt pepparkakstider nu. Så vi gick till pappas tjejs bror, som bor granne med Sancho (eller Sancho's ägare rättare sagt HAHA) och fick några pepparkakor. Sancho blev överlycklig! Han är så söt när han tigger, antingen försöker han pussas eller så viftar han som en galning med benet ;)


Postat av: Adina

Lill tiggarn! Gulligt med pepparkaksätand häst, men det var ju ingen nyhet, Sancho är en söting!

2010-12-18 @ 00:27:02
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: ICORNR

Visa din blogg på iPhone!

http://www.icornr.com/sv/registrera.php



Du får 3st gratis Hajp i Spotlight när du registrerar din blogg!

2010-12-18 @ 00:46:33
URL: http://www.icornr.com/sv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0