Lite update.



Blogg.se funkade inte igår, skräll typ? Skolan var jävligt chill: dans, dans, dans och lite film. Är exremt nervös inför polonäsen (= dansgrej i skolan för er som inte vet), för jag tror att jag kommer sticka ut. Alltså, i princip alla tjejer har svarta klänningar, och så kommer jag där med guldig. Dessutom är det jobbigt att inte vem man få gå in med, Ellen kom med TVÅ särbarn senast, maximal otur. Tänk om jag har så maximal otur nästa gång? Hjäääälp..

Jag har hittat skor nu i alla fall, några vanliga svarta med en rosett på. Har köpt lösögonfransar också, kände att jag behövde det eftersom jag ska ha ganska diskret sminkning annars. Nu ska jag bara sola en gång till också, sen är jag redo ;D Haha!

Postat av: Adina

Åh! Det kommer gå jättebra Linnéa!

Håller med, värsta skrällen när blogg inte fungerade.. :o

2010-12-17 @ 22:32:46
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0