Dagens ridpass!

Idag blev det en liten tur med Anne&Fleur. Det var perfekt underlag på vägen så vi kunde trava vissa bitar också, skönt att man kanske slipper rida på gärdena hela tiden. Jag har ju funderat lite på om vi skulle sätta på skor på Sancho, men jag tror nog vi skippar det, det gick jättebra utan idag och det blir nog sämre med skor+brodd faktiskt eftersom det är så pass mycket snö. Han var pigg, precis som han brukar bli när man rider med någon annan häst. När vi skulle rida förbi några ungar som åkte pulka blev han lite skraj och försökte vända, men annars ville han bara springa ;)


Postat av: Adina

Skor du aldrig Sancho?

SV: Jag funderar på att träna imorgon, körde lite styrke igårkväll (heheh). Men vi får se om jag får ont i halsen, det är det som styr.

2010-12-05 @ 20:04:03
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0