Besöksstatistik.

Fick en fråga om hur mycket besökare jag har, så här kommer lite besöksstatistik! Vill du kolla din bloggs statistik? Registrera dig på Google Analytics, och lägg till din blogg där :)


Google Analytics statistik är något högre än vad Blogg.se är, men ja, på ett ungefär ser min statistik ut såhär (mellan 24nov-24dec):

I snitt 80 unika besökare/dag.
Som högst denna månaden har jag haft 113 unika besökare, 47 som lägst (när jag var oaktiv, haha).


99,55% av mina besökare kommer från Sverige, men jag har även haft besökare från USA, Finland, Saudiarabien m.f.



Dom flesta går in på min sida direkt, men många går även in från Bloglovin eller Google. Det dom flesta söker på på Google är "sheisnea", "linnea kosir", eller "lägg in snö på din blogg" ;)


Postat av: Adina

Jag ser att du har ungefär fyra gånger så många besökare som jag har, då tycker jag faktiskt att dina läsare är dåliga på att kommentera :) Fast det är väldigt många som bara läser och inte kommenterar, vilket jag tycker är jättetråkigt. :)

2010-12-26 @ 00:16:21
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0