Äntligen HELG!

Nu är mardrömsveckan över, så nu kan jag blogga som vanligt igen ;) Det har inte varit såå farligt jobbigt ändå, Matte A:n fick jag G på, pluggade INGET innan så är rätt stolt över att jag lyckades ändå. Inlämningen om judendomen blev nog hyffsad, borde räcka till ett VG. Dagen innan den skulle vara inne satt jag till 02:10 på natten, så jag var hyperpigg sen dagen efter men tröttheten kom ikapp mig idag kan jag tala om. Har lagt mig ner och försökt sova lite varstanns, bland annat i matsalen ;) Matteprovet idag gick nog okej, det var sjukt mycket uppgifter så jag hann inte alla, men det ska nog räcka till ett VG det också. Hemkunskapsprovet var svårt, men ja, även det borde räcka till ett VG.

Har även druckit lite whisky (fyfan vad ÄCKLIGT!) i hopp om att döda min halsont. Känner att jag nog har lite feber, hade nog varit bäst om jag stannat hemma från skolan idag, men har man två prov är det ju totalt omöjligt.

Postat av: Adina

Ja gud vad skönt med helg! Verkligen! Var hos Funi idag och han var stel efter att ha vilat 5 dagar, menmen.. det får väl bli att mjuka upp honom igen :)

2010-12-10 @ 22:00:22
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0