Promenix.

Märkte att Sancho var lite svullen igår, och det var kvar i dag också. Det är inte varmt och han är inte halt, så någon större fara verkar det inte va :) Det blev i alla fall en liten kort promenad idag, har blivit lite mycket paddock det senaste, typ 3 dagar i rad nu (vilket egentligen inte är mycket, men för oss som kan rida ute en månad i sträck är det mycket :P), så han fick komma ut en sväng. Tränade lite stopp, backa, flytta framdel osv. Han är fortfarande lite misstänksam mot det men idag fick han lite godis så då fick han lite motivation, haha. Allt löser sig med godis, eller hur? ;)

En trötter liten Sancho;


Postat av: Anonym

Hehe jo jag upptäckte det lite senare när jag kollade lite noggrannare :P :/<3

2010-08-04 @ 23:01:26
Postat av: Angelica Karlsson

Hehe jo jag upptäckte det lite senare när jag kollade lite noggrannare :P :/<3

2010-08-04 @ 23:01:30
URL: http://aangeliicakarlsson.blogg.se/
Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

Haha, vilken rolig bild! :D Hoppas svullnaden går ner!

2010-08-06 @ 09:38:31
URL: http://jennystoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0