Min mamma har dålig kondis.

Idag lyckades jag med det omöjliga, att få med mamma ut på promenad med mig och Sancho. Haha, nej nu ska jag inte vara taskig, vi brukar gå ut och gå ibland ;) Men vi brukar inte klättra upp för branta skidbackar direkt. Men vad gör man inte för att Sancho ska få motion? Efter lite vila när vi väl kommit upp för backen traskade vi hemåt, och när jag släppt ut Sancho i hagen blev han crazy eftersom Anne gått ut med Fleur (alltså var han själv). Men jag klagar inte, jag fick lite snygga bilder på honom :D










Postat av: Adina

Du får en väldigt häftig känsla när du redigerar! Hästen är skarp, men ej bakgrunden. Brukar du ha längre slutartid och följa kameran efter hästen? Minns inte vad det heter. Brukar användas på hopptävlingar när man fotograferar inomhus. Eller redigerar du bara? :)

Blev lite nyfiken :D

Men Sancho är då en snygging!

2010-08-13 @ 15:42:02
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0