Hopplektion.

Hade ju som sagt ridlektion på ridskolan idag, fick Madicken. Det gick varken bra eller dåligt, helt okej. Vi tränade på avstånd. Först travhoppade vi som uppvärmning och sen skulle vi komma i trav-galopp efter hindret. Sen ökade vi till ett galoppsprång innan hindret, och sen två. Det gick väl sådär, och man ska inte skylla på hästen men jag tänker inte skylla på mig heller, utan mina ridbyxor! Man fastnar i sadeln, det går inte röra sig överhuvud taget så sätter jag mig ner så blir det bara pannkaka av alltihopa. Haha, sista gången jag rider i dom. Jaja, det gick bättre sen när vi fick komma in på en sväng, och sen ha tre raka galoppsprång innan hindret.

Kass bild, men det är ju svårt att fota i ridhus..
(Ser ut som hon river också, men mamma fotade lite tidigt i språnget ;P)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0