Häst på rymmen..

Om Sanchos rymning idag hade med att det är fredagen den 13 vet jag inte, men irriterande var det, även om det var mitt fel xD Allt började bra, slängde på honom tömkörningsgrejer och gick ut i paddocken. Han var lite osäker i början men sen gick han jättefint. Tills gjorden hamnade på sne, den var förstor. Så utan att tänka efter så tog jag av honom alla grejer så han var lös, och tänkte att jag kunde löslongera honom lite i alla fall. Ehm, jo, det var ju bara det att jag inte stängt paddocken! Så en glad Sanchorumpa försvann ut ur paddocken och bort mot vägen.. Jag fick springa efter honom, och precis som hästar på rymmen sprang han undan precis när man var nära att få tag på honom. Men, jag var snabbare än han och jag ledde en sur Sancho tillbaka till paddocken :)


Postat av: Mickaela

haha va gullit ^^

2010-08-14 @ 10:20:30
Postat av: Adina

HAHAHAH.. Busig pålle, men gick det bra med löslogeringen sen?

2010-08-14 @ 15:41:17
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0