!#%&"

Jag gick upp tidigt idag i ett försök till att vända tillbaka dygnet, men det gjorde nog mer skada än nytta. Det gjorde mig bara ännu tröttare, så idag har jag spenderat halva dagen i soffan. Och ja, här sitter jag, uppe sent igen. Jaja, jag vet ju hur det brukar bli när man kommer tillbaka till skolan efter lov. Varenda jäkel är som en levande zombie, och så har man gäsp-maraton på lektionerna. Nehfy, nu började jag tänka på skolan. Vill helst inte påminnas om att det snart är dags att återvända till verkligheten.. Min spontana reaktion på skolan just nu är !#%&" och det är inga trevliga ord som sägs i mitt huvud :) Men jag får väl se det positivt, det är sista året på Nybo, och efter det är det dags för det viktiga. Bara ett år kvar, bara ett år kvar.. Hoppas tiden (i skolan) går fort!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0