Tillbaka till verkligheten.

Det var inte allt för jobbigt att gå till skolan idag faktiskt. Mer än halva klassen är ju på prao denna veckan så det har varit lugnt för en gång skull ;) Fick tillbaka kemiprovet, som jag trodde gick åt helvete.. Jag måste ha sjukt mycket tur, för jag lyckades få MVG! Det tackar man ju inte nej till.

Sancho var inte direkt pigg på något idag. Red lite på ängen, och han fick för sig att leka snigel. Jaja, han hade nog en dålig dag. Han märkte inte ens två rådjur som skuttade typ 15 meter ifrån oss. På onsdag ska han nog få springa lite på "galopp-banan", då blir han nog lite (läs: mycket) piggare ;)


Postat av: Victoria

Sv: haha, ibland gör man ju det x)

Fast jag antar att man måste ha motgångar och och då.

2010-04-19 @ 22:55:35
URL: http://mybiglittleblackbook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0