Tävling.

Sancho - 20cm 0 fel.
Han var seg, men skuttade runt banan utan problem ändå. Han började blöda näsblod på framridningen, han hade frustat så mycket att ett blodkärl gått sönder ;O Det var dock ingen fara.

 

Madicken - 60cm 0 fel.
Ush, det gick verkligen inte bra. Innan 1an rusade stack hon, men sen fick jag lite mer kontroll sen i alla fall.


Postat av: Malou

inte för att verka taskig, men vrf tog du så STORA vägar till 2 och 3:an? :p det är ju bara bommar som ligger på marken... :s <3

2010-04-24 @ 18:28:17
Postat av: Malou igen...

när du red sancho alltså ;)

2010-04-24 @ 18:32:29
Postat av: elsa

Till Malou: När det inte går på tid spelar det ju ingen roll ändå. Denna tävligen gick ut på att få en felfri runda (allround) - tror jag iaf. (:



Grattis Linnéa, två felfria rundor ska du vara jättenöjd över. :D

2010-04-24 @ 20:25:41
URL: http://elsaglans.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sv till Malou: Bommar på marken eller 120, det spelar ingen roll, jag vill rida "bra" vägar. Håller med om att mellan 1an och 2an kunde jag tagit en mindre sväng, MEN, eftersom jag skulle rida en klass efter också ville jag rida banan med ordentliga vägar så jag visste hur jag skulle rida nästa klass.

2010-04-24 @ 20:36:35
URL: http://sheisnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0