Imorgon blir det stressigt.

Tävling imorgon. Som tur är så är mamma med som häst-hållare och skjussare mellan ridskolan/Sancho. Jag är den enda som ska hoppa 20cm, vad jag vet i alla fall, vilken betyder att jag startar först av alla :( Inte kul. Blir stress att skritta hem Sancho, släppa ut han, åka tillbaka till ridskolan och hoppa 60cm på Madicken. Har anmält mig i 80cm egentligen, men ska byta till 60cm (om det går) eftersom hon antagligen kommer vara trött efter att ha gått med så många ryttare innan. Vill hellre ha en bra runda än att hästen är dödstrött och knappt orkar hoppa :)
Nepp, nu ska jag sova. 09.30 bär det av till Sancho!


Postat av: Victoria

Sv: Nä fy så förargligt, stackare, jag hade blivit galen, haha x)

2010-04-24 @ 10:51:17
URL: http://mybiglittleblackbook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0