En riktigt jävlig dag..

Ja, herregud vart ska jag börja? Är EXTREMT trött nu, vilken kanske inte är så konstigt. Idag har det varit friluftsdag = vi har varit ute i skogen från 08.00-15.00. Det var inte direkt tråkigt men det var ju inte kul heller. Vi gjorde en massa saker i alla fall. Våran klass var t.ex bäst på att tända eld, haha. Sen har vi klättrat över bäckar, orienterat, kört 5-kamp och käkat en massa fika. 

Åkte direkt till Sancho, eftersom det tar typ 2 min att cykla till stallet från skogen, ingen idé att åka hem och byta om liksom. Han var ganska pigg idag, så han fick springa av sig lite ute i skogen. 

Och nu på kvällen har jag vart och ridit på ridskolan. Hade Casper och vi hoppade bana ute i paddocken. Han var väldigt seg, inte pigg och stark som han brukar vara. Men det gick hyffasat ändå, vi hoppade ju ändå inga stora hinder så vi behövde ju inte direkt fart ;) Haha. 

Nu ska jag ta och SOVA!! Gud vad härligt.  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0