Dagens irritationsobjekt.

Batterier. ALLTID ska det vara något fel med dom. Ska man filma när man rider, så är givetvis batterierna slut. Ska man titta världens bästa serie på DVD:n, så är givetvis batterierna slut. Och när man ska blogga, ja då är givetvis datamusens batterier slut. Hurra. Jag är i alla fall tillräckligt duktig så jag har kunnat komma förbi batteri-problemet och lyckats filma när jag rider, tittat DVD, och ja, nu bloggar jag ju :)

Jag hade oturen att det skulle börja hagla mitt i ridpasset = det blev inte speciellt långt. Sancho var ju duktig som vanligt, haha. Jag tycker alltid han är duktig även fast det går skit ibland :D Men idag gick det faktiskt bra! 
Är nervös inför lördag. Jag vet att det inte direkt handlar om att vara felfri, MEN, jag har varit felfri på varenda tävling. Jaja, att trava runt en 20cm bana borde ju jag och superhopparen Sancho klara! Frågan är bara om Sancho orkar bry sig om att lyfta på fossingarna när det är så små hinder, höhö.. ;) 

Postat av: Anonym

Du är helt fantastisk som kan byta batterier!!!!!!!!

2010-04-22 @ 15:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0