Stockholm - here I come!

Yesbox, om mindre än två timmar kommer jag sitta i bilen påväg till Stockholm :D Ska bli sjukt kul, shoppingshopping asså ;) Har precis målat naglarna, alla denna gången xD

Vi hade ju orientering i skogen idag. Var med Josse, Carl & Ismail. Aja, Elin också men hon var ju inte med xD Först var det cykelorientering upp till skogen, en jävla omväg (såklart!), men vi hittade med Josse som kartläsare, haha. Sen var det bara att äta lite & springa iväg. Alla var tvugna att ta 6st kontroller, som var en jävla bit bort. Blött var det och ibland var det fan knappt nån väg ju -.-' Sen sprang jag & Josse och hämtade 4 andra kontroller och Carl/Ismail resten. Jag & Josse var fan grymma, haha, kom tillbaka innan Carl/Ismail och hittade alla ;D Vårat lag kom in först, vetifan vad vi fick för tid men den får väl duga!

Nä, nu måste jag faktiskt packa vidare. Får se om jag kan få låna någon dator i Stockholm, annars blir det inte upptaderat förens på söndag typ x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0